Producenci

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Wersje językowe

Reklamacje i zwroty

WYMIANA  I ZWROT

1. Zgodnie z obowiązującym prawem Klient (dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie

    w przypadku osób fizycznych) dokonujący zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

    i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

2. Termin na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość to 14 dni od otrzymania towaru

    (mailowo lub pismem poleconym).

3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy).

4. Towary zakupione mogą być wymieniane na inne lub zwracane, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki

    z zamówionym przez Państwa towarem.

5. Podstawą wymiany lub zwrotu towaru jest dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT, rachunek, potwierdzenie

    płatności przelewem).

6. Zwrot towaru (odesłanie rzeczy do sprzedawcy) powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  

   od złożenia oświadczenia (liczy się data nadania).

7. Wymieniany lub zwracany towar  nie może nosić znamion uszkodzenia, używania, zabrudzenia.

8. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności,  zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia

   otrzymania

    oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem

     zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

10. Zwrot płatności zostanie dokonany bezpośrednio na Państwa konto.

 

REKLAMACJE
 
1. Reklamacja klienta może być rozpatrzona po okazaniu dowodu zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT, rachunek, 

    potwierdzenie płatności przelewem).

2. Sprzedawca nawiązuje kontakt z Klientem w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia (mailowo lub pismem

    poleconym) odnośnie decyzji o rozpatrzeniu reklamacji.

3. W przypadku otrzymania przez kupującego produktów wadliwych Sprzedający zapewnia ich wymianę na produkty

    wolne od wad. Wymiana dotyczy produktów posiadających wady fabryczne.

4. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie

     internetowej sklepu internetowego.

5.Wypełniony formularz  prosimy o wydrukowanie i podpisanie.

6. Zwrot płatności zostanie dokonany przelewem na rachunek bankowy Kupującego.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy przesłać na adres:

MCHAL TATAR

UL. IGOLOMSKA 92B

31-988 KRAKOW

e-mail: sklep@megaklucz.pl

Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe